Przejdź do treści Przejdź do menu nawigacyjnego
HGR20R-M
Typ:
HGR20R1860HM
Numer artykułu:
80110161

Hint

HIRES (stal odporna na korozję) Szyna z długością produkcyjną, należy uwzględnić różniące się dane tolerancji w tabeli.

Wymiary montażowe

Wymiary montażowe
WR Szerokość szyny 20 mm
HR Wysokość szyny 17,5 mm
D 9,5 mm
h 8,5 mm
d 6 mm
P Układ otworów 60 mm
Lmax Maks. długość (E1 = E2 = P/2) 1860 mm
Lmin Min. długość 74 mm
E1/2min 7 mm
E1/2max 53 mm
Waga 2,21 kg/m
Wymiary (szyna o długości produkcyjnej)
L Długość całkowita 1860 +1 mm
E1 30 +0,5 mm
E2 30 +0,5 mm
Oznaczenie Numer artykułu Opis  
HGH20CAZ0HM 5-003240  
HGH20CAZAHM 5-003310  
HGH20CAZBHM 80109796  
HGW20CCZ0HM 5-003241  
HGW20CCZAHM 5-003311  
HGW20CCZBHM 80109798  
Oznaczenie Kategoria Produkt Wielkość Język
Prowadnice z szyną profilową Formularz projektowy Prowadnice z szyną profilową 2 MB
Prowadnice liniowe HIRES Ulotka Prowadnice z szyną profilową 149 KB
Prowadnice z szyną profilową Katalog Prowadnice z szyną profilową 7 MB
Prowadnice z szyną profilową Instrukcja montażu Prowadnice z szyną profilową 5 MB
Przejdź do Centrum pobierania
Jednostka smarowania długotrwałego prowadnicy z szyną profilową
Jednostka smarowania dlugotrwalego dla prowadnic z szyna profilowa umozliwia wielokrotne zwiekszanie okresów miedzy smarowaniami i tym samym znaczne zmniejszenie czestotliwosci konserwowania. W zaleznosci od potrzeb mozliwe jest zamontowanie az dwóch jednostek smarowania dlugotrwalego na wózek.
Montaż i demontaż osłon
Zaslepki sluza do zabezpieczania otworów montazowych szyn profilowych przed wiórami i zanieczyszczeniem. Ten film wideo pokazuje, jak latwo mozna montowac i demontowac nakladki stalowe, mosiezne lub wykonane z tworzywa sztucznego.
Sposób działania prowadnicy z szyną profilową
Prowadnica z szyna profilowa umozliwia liniowe przemieszczanie za pomoca rolek. Dzieki zastosowaniu kulek lub rolek miedzy szyna a wózkiem mozna osiagnac bardzo precyzyjny ruch liniowy prowadnicy z szyna profilowa.
Opór przesuwu w zależności od stanu smarowania
Opór przesuwu wózka zalezy od wielu czynników, np. obciazenia, temperatury, smaru (smar staly, smar plynny, olej), ilosci smaru, predkosci przesuwu, serii, wielkosci lub systemu uszczelnienia. Podanie konkretnego oporu przesuwu jest wiec mozliwe tylko przy okreslonych warunkach ramowych. Istotnym czynnikiem jest tutaj smar i stan smaru. Szczególnie przy swiezym smarowaniu znacznie wzrasta opór przesuwu. Jednak juz po 15-metrowej fazie dotarcia opór przesuwu zmniejsza sie o ok. 50%.

Fazowanie maszynowe lub ręczne
Ten film wideo pokazuje, jak dziala maszynowe i reczne fazowanie krawedzi przy prowadnicach z szyna profilowa.